Založ si blog

Archív: december, 2018

Ako som bral úplatky v nemocnici a prečo mám rád tieňovú ministerku zdravotníctva Janku Cigánikovú 2.

V prvej časti sa čitateľ dozvedel niečo o tom ako brať v nemocnici úplatky, kde sú na to najlepšie podmienky. Teraz prejdeme ku praktickým skúsenostiam. Povieme si niečo o tom, kde som bral úplatky ja. Po prvom úspešnom kroku, keď som pod svoje vedenie dostal všetky aspoň trochu zaujímavé oddelenia pre branie úplatkov v nemocnici, pustil som sa do podrobnej […]

Pokračovanie článku

Ako som bral úplatky v nemocnici a prečo mám rád tieňovú ministerku zdravotníctva Janku Cigánikovú

Pred napísaním tohto blogu som sa radil so svojím právnikom a on ma ubezpečil, že sa nemusím báť. Moja trestná činnosť je už vraj premlčaná. Ale poradil mi, aby som radšej neuvádzal žiadne mená, ani názov nemocnice. V prípade obvinenia z trestného činu ohovárania a kazenia dobrého mena, doba premlčania začína až dňom publikovania môjho blogu. Aby mal môj […]

Pokračovanie článku

Milujem prezidenta Kisku. Na Mikuláša mi pripravil pekný darček

Prezident Kiska sa neodvolá proti rozsudku v kauze neoprávnene kúpeného pozemku od doktora Franca a pán doktor a jeho rodina si môžu vydýchnuť. Pozemok, v odhadovanej cene asi milión EUR, ktorý pán prezident kúpil v dobrej viere vari za 1800 Eur, mu už čochvíľa bude opäť patriť, tak ako mu patril aj predtým. „Pán Kiska sa s nami stretol. Ospravedlnil sa za to, […]

Pokračovanie článku

November 89 – koniec nežnosti

/ úryvok z prozaickej knihy Ján Brezina Spievanie dospievanie */ Zima sa skončila. Blíži sa jar. Blížia sa prvé slobodné voľby. Zrazu sa všetko zdá samozrejmé, akoby boli u nás takéto voľby od nepa­mäti. Politické strany chystajú svoje kandidátky, v práci sa diskutuje o budúcich voľbách. Idylické obdobie okrúhlych stolov, keď sa funkcie obsadzovali na […]

Pokračovanie článku
Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

jabrezina

Tak si myslím ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 40
Celková čítanosť: 261966x
Priemerná čítanosť článkov: 6549x

Autor blogu